Nuranatlar_5561 Kızlar bugün doktor alttan muayene etti eve geldim kanama var biraz ne yapmalıyım bilmiyorum
Azra8Engin Nuranatlar_5561 doktoruna haber ver. Bana olabilir suyun sancin veya aşırı kanama nişan gelişi olursa haber ver dedi. Hafif ise olabilir demisti.
Nuranatlar_5561 Nuranatlar_5561 Nuranatlar_5561 Yumuşama var gibi bebeğin başıda baya aşağıda dedi kanamada olunca korktum
Sevcan62 Nuranatlar_5561 çatı muayenesinden sonra biraz kanama normal diyorlar doğumu başlatmaya yardımcı oluyor doktorunuza ulaşın bi
Maviii_98 Nuranatlar_5561 Merhaba 3 gün önce benimde alttan kontrolüm oldu 37+5 te bir gün akıntı ile karışık pembesi kanama oldu ama doktor söylemişti olabilir diye geçti sonra.
Nuranatlar_5561 @“Maviii_98”#p33372159merhaba yok benim dünden beri geldi baya adet kanı gibi korktum pembemsi değildi doktorda kanama olabilir demeyince telaşlandım ne kadar sürede geçti kanamanız
Tictack Bişe sorabilir miyim, mesela ben mantar kültürü için doktora gittigimde plstik bi alet sokmustu vajinaya, çatı muaneside onun gibi mi acaba yoksa daha ileri mi sokuyor
Tictack Yazmelegi_ svet onu biliyorum ama daha önce dedigim gibi kültür testi verdiyseniz acı olarak aynılar mi onu merak ediyorum
Esim Tictack kültür testindeki plastik daha çok acıtmıştı benim canımı, kasmadım ve acımadı benim. Hatta doktor uyardı gelsin diye uğraştı biraz
Nuranatlar_5561 Nuranatlar_5561 Biraz sıkıntılar içerisindeyiz bu aralar hamdolsun yyinede benim için dua edin pankreasımda iltihap cıktı yatışım yapıldı bebeğimden ayrıyım tedavi ne kadaf sürer bilmiyorum ama bian önce bebeğime kavuşmak istiyorum 🙁