Hfz_43 normal dogum yapmayı beklıyorsanız acılde kım varsa o doktor ılgılenıyor. Kontrole gıttıgınız doktor malesef gırmıyor. Suanda hamıleyım özel yenişehşr hastanesıne gidiyorum. O zaman ben memnun kalmadım şehir hastanesınden. Şuan tabıkıde ısleyıs degısmıs olabılır . Sağlıcakla kucagınıza alın ❤️