snms Kızlar bazen görüyorum kanal tedavisi dolgu yaptırdım falan diyenler var benim dolgum düştü ve diğer dişle birlikte dolgusuz dişim felaket ağrıyor dişci hamileyken tedavi edemeyeceğini sebep olarak da uyuşturamayacaklarını söyledi ben sorun olmuyor diye biliyodum yaptıranlar nasıl yaptırdınız?
aslierbrg snms Benim doktorum 3 aydan sonra lokal anesteziyle yaptırabilirsin dedi ama her doktor aynı şeyi söylemiyor maalesef 🤔
Mervece30 Doktoruna sorman lazım diş tedavisinde sıkıntı yok ama ilaç kullanıcaksa doktordan onay alman lazım hatta bildiğim kadarıyla onay kağıdı veriyo onunla beraber dişçiye gidiyosun
snms Mervece30 dişçiye gittim tedavi olmak istiyorum dedim mümkün mü diye sordum dişime şikayetime yada doktor raporuna onayına falan bakmadan direkt hamileyken işlem yapamıyoruz dedi anlamadım ya yaptırılıyor aslında 😏
snms aslierbrg anestezi uygulanmıyormus burdaki doktor da öyle söyledi altıncı ayın yarısına geldim aslında bilmiyorum ağrısı dayanılmaz halde 😔
nhlblr Ben lokal anesteziyle 20lik gömülü dişimi çektirdim. Çekilmiyor değil arkadaşlar sadece her doktor kendine güvenip çekmiyor. Güvenli dönemde yani 3ay ile 6 ay arasında diş ile ilgili her işlem yapılabiliyor. Ama sonrasında ilaç kullanamadığın için ağrın olursa iskonto oluyor. Mesela benim çok olmuştu. Ama şu an çok şükür iyiyim 🙏🏻 Verilen anestezi de normalde yapılanlar gibi değil. Yani nasıl hamilelikten önce majezik kullanırken şimdi minoset. Anestezi de öyle o yüzden güvenli dönemdeysen yaptırmakta fayda var
snms nhlblr anladım cok sagolun burdaki doktor yapmayacak belli ki ağrım geçmezse tedavi eden bi doktor bulucam artık gecmis olsun size de😊
wilma01 Canım benimde dişim kırıldı hamileyken.28.haftadayım kaç gündür gece gündüz ağrıyor ne yaptıysam fayda etmedi.diş hekimine gittim cuma günü hamilesin bişey yapamam kanal tedavisini röntgensiz yapmıyorum,dolgu ve çekim de anestezisiz olmaz yapamam bebeklere zarar verir dedi.doğurana kadar sabret dedi.kadın doğum doktoruma danıştım o da adrenalin içermeyen anestezi ile işlem yaptırabilirsin dedi.ilk gittiğim ağız ve diş hastanesiydi.sanırım devlet doktorları risk almıyor.pazartesi özel muayenesi olan bir diş hekimine gideceğiz telefonda konuştuk muayeneye gelin bakalım dediler.ama kadın doğum doktorundan imzalı kağıt ve kullanabileceğim ilaçları öğrenmemi istediler.iyice araştır istersen diş ağrısı felaket bir şey.hele hamilelikte Parol harici bişey kullanamazken hiç çekilmiyor.üstelik ikiz gebelik benim ki dayanacak halim kalmıyor.inşallah şifa buluruz
snms wilma01 insallah durumumuz tamamen aynı canım risk almak istemedi galiba sormadı bile neyin ne oldugunu hayırlısı artık doğuma iki bucuk ay kaldi insallah dayanırız