_ozlmm birrana Bosch marka kullanıyordum memnundum sonra değiştirdik Profilo aldık ama daha kullanmadım nasıldır bilmiyorum kullananlar memnundu
Daisyy000 birrana Bosch kullanıyorum çok memnunum… Ben alalı 4 ay oluyor.Hayatımda yaptığım en doğru alışveriş kurutma makinası ve robot süpürge cidden… İş yükünüz %60 azalacak emin olun.
Mikrofon0 birrana Beko kullanıyorum bende 6 ay oldu çok memnunum elim ayağım oldu resmen herkese tavsiye ederim 😅
birrana Daisyy000 evet çok zorlanıyorum 2+1 çamaşırları serecek odam yok yazın bir şekil halledilir ama kışın çok zorlar üstelik 2.bebeğim de yolda artık farz oldu 🙂
Mminikmucizemm Bosch kullanıyorum çok memnunum 1saat 27 dakikada narinde burun çamaşırlarim kuruyor ve küçülme vs yasamadim çok memnunum
Moonfaced birrana Elektrolüx perfect care 2 senedir kullanıyorum herşeyi atarım bir tane çekme olmadı çevremizde bir sürü kişide kullanıyor