Merhabalar herkesee! Epidural sezaryen doğum planlıyorum ve doğuma eşiminde benimle birlikte girmesini çok istiyorum. Doğum Medicana Bursa’da olacak. Eşlerin girmesi konusunda bir sorun yaratılıyor mu doğumlarda? Pandemi zamanı yasaktı diye hatırlıyorum ama sonrasında böyle bir durum kalmadı değil mi? Eşimde benimle birlikte o ana şahit olsun istiyorum. Doktor randevum 1 hafta sonra, ilk size sorayım istedim