sweedishish Çatı muayenesinde açıklığım vardı 2 cm halen ilerleme yok sancı da yok. dr gelmezse suni sancı veya sezaryen diyor siz hangisini seçerdiniz
EsraaaKK sweedishish ayni durumdayım 40+2 yim bende açılma dahil yok Bebek yukarıda dedi suniyle deniycez olmadi sezeryan ki sezeryan riskin yüksek dedi
EsraaaKK sweedishish baş geliş herşey rayında ama çok yukarıdaymış suniylede inmeyebilir dedi doktor nasip idrara sürekli çıkıyorum