Kızlar merhaba kendime bir cilt bakım rutini oluşturmak istiyorum.özellikle 30 yaş sonrası ve doğumdan sonra ciltte değişimler meydana geliyor.fakat o kadar çok serum krem var ki hangisi iyidir bilemedim.yüz serumu, krem, temizleme toniği olarak kullandığınız memnun kaldığınız temiz içerikli ürünler varsa tavsiye bulunursanız sevinirim ☺️