Sedaccls Merhaba kızlar benim adetim biteli 4 gün oluyor dün ovulasyon silikdi bugün çok fazla beyaz akıntım var yumurtlama olabilir mi bu kadar erken yumurtlama gören varmı
Maviss718 Sedaccls erken yumurtlama görenler var ama her akıntıda yumurtlama belirtisi değil zaten şeffaf uzayan şeklinde oluyor kimisinin akıntısı olmuyor bile testini yap canım
Whitecolour Sedaccls yumurtlama erken olabilir tabi ki elinizde varsa ovülasyon testi yapın belli olur orada
Nergisim09 Sedaccls geçen ay zamninda yumurtlama oldu bu ay geç yumurtlama oldu yoğun akıntı geldi testi yaptım yumurtlama günümmüş
Sedaccls Maviss718 bende hiç anlayamadım aksam tekrar ovulasyon testi yapacağım 2 ay önce kimyasal gebelik geçirdim bu ay yumurtlama günümü atlamak istemiyorum 🥺
bebegimolacak Sedaccls vallahi bilmiyorum dün değerlendirdik aslında ama test silik, birisi şey dedi yumurtlama yaklaşacağında da akıntı olabilir dedi belki bi kaç güne pik görürüz ben hergün yapıyorum testi bugün 6. Günüm
Sedaccls bebegimolacak ben aksam bir yapayım teste göre hareket edeceğim inşallah piki görürüz güzel haberler alırız 🌸