sevvalak genel olarak iyi kadın doğum bölümü.Tabi birazda şans işi herşeyde olduğu gibi☺️ Prof Dr muayene ücretleri özellerle yakın diye biliyorum rakam olarak bişey diyemem ama geçen sene arkadaşım kalpten rahatsız olduğu için 9 Eylül de prof a doğuma girdi yalan olmasın 11 binTL ödemiş sanırım. Bence bi kerede olsa muayene gidip doğru kişiden bilgi alıp deneyimlemek daha sağlıklı. Ben doğumumu Özel Gazi Hast. Yapıcam orda tek dr var Ferit Tuna iletişimi mükemmel çok pozitif ve sürekli yeni doğum yapıcak çiftlere bilgilendirerek herşeyi anlatıyor. Muayene ücretini 1000 küsür sanırım şuan için eşim halletiği için bilmiyorum Haziran ayında doğum ücretini sorduğumuzda 25 bin dediler ama benim doğum eylülde olucak ozamana kadar zamlanır ne kadar olur belli değil sezaryen veya epidural doğum için ekstra fiyat almıyorlar. Öyle lüks değil ama güzel hastane temiz özel düşünürseniz orayada bakabilirsiniz. Ama üni hastanesi tercih edicekseniz Ege üni tercih etmeyin hijyen olarak odalar olarak iyi değil arkadaşım doğurdu orda gidince gördüm normal devletler bile daha iyi çok eski herşeyi. 9 Eylül odaları tuvaletleride temiz güzel Dr.larda ilgileniyorlar en ufak bişeyde takibi bırakmıyorlar ben memnunum sadece tahlil ve nst için gidiyorum çünkü özellerde bunlar ekstra para oyuzden sosyal hakkım varken kullanıyorum☺️Karataş uçmuş şuan Egepolle hemen hemen yakın diyorlar ama o paralar edicek bi hastane değil. Daha önce ameliyat olmuştu annem ozamanlar baya makul fiyattı parasına göre normaldi şuan şişiriyorlar. O paraları veririm dersen Egepol iyi doktor olarakta hastane olarakta Egepole giden çevremdeki çoğu gebe orda Dr.Gökalp beyi tercih ediyorlardı hepside memnundu olumsuz bi yorum duymadım. Allah gönlüne göre versın çünkü doğum hassas bi konu ruhsal olarakta beden sağlığı olarakta☺️🙏🏻