Kızlar yarın sezeryan tarihi almaya gidiyoruz herşeyimiz hazır 36 haftalık Olduk sizce eksiğim var mı
Ebeye verilmesi için
- 9 prç hastane çıkışı
-bez başka da bir şey koymadım
Ekstra -
- 5-6 tane bez
-2 tane 9 prç hastane çıkışı
-ekstra alt üst aldım
-pamuk aldım ıslak mendil kullanmamak için
-biberon aldım sütüm gelmez diye
-emzik
-2 adet çorap ve 2 adet önlük
-alt açma örtüsü
-birde mini yatak ve yastık sanırım oda alt açma diye geçiyor
Kendim için- 💖
-2 alt üst pijama takımı +bir tane ekstra alt
-göğüs pedi+hasta pedi
-3 adet iç çamaşırı
-1 adet küçük havlu
-kağıt havlu ve ıslak mendil
-tarak ve toka da aldım😁
HAZIRLIKLARIMIZIN SON HALİ 🥹
