Selcantvsn mucizemgelsin61 ay bendede oluyo çok kötü ama hafifledi 11 de baslamişti . Şuan 16dayim bazen agriyo sanki kemigimi ayiriyolarmis gibi bı his 🥺
mucizemgelsin61 Selcantvsn Benimde aynenn yeni yeni başladı yani inşallah geçer benimde ya ayy bu akşam üzeri daha kötü oldum varya yattığım yerden zor kalkıyorum dediğin gibi kemiğim kırılcak sanki😏
Nisapoyraz4270 mucizemgelsin61 33. Haftadayım ve hala kuyruk sokumu ağrıyor arabada giderken normal otururken yatarken bile 😂
mucizemgelsin61 Nisapoyraz4270 Gerçektenmi ya ağlicam şimdi çok kötü inşallah uzamaz o kadar benim ya senin az kalmış canım sabret Allah yardımcımız olsun🙏
Nisapoyraz4270 mucizemgelsin61 zaman hızlı geçiyordu şimdi son dönemlere girince zaman geçmek bilmiyor 😂
mucizemgelsin61 Nisapoyraz4270 Ayyyy doğrudur evett inanıyorum🤣🤣 daha çok sabırsızlanırsın yani bi an önce çıksın diye sayılı gün çabuk geçer derlerde yalan derler🤣
mco mucizemgelsin61 tamam ilk diyebiliriz vücudun değişiyor büyüyor bu ağrılar o yüzden zamanla daha çok büyüyecek sen bile şaşıracaksın 7. Aydan sonra iki kat iki kat şeklinde kocaman bi göbüş oluyo. Bu doğsun 2. Bebeğin de bu ağrıların olmaz muhtemelen
mucizemgelsin61 mco Hımmmm ☺️ anladım canım evet inşallah bakalım Allah 2.cisimi nasip eder inşallah🙏 ( Annem bu dediğimi duysa ) kızardı bana heralde 🤣
mucizemgelsin61 Ervaidil Hadi ya bitek benmi bu ağrıyı çekiyorum diyordum😏 Nasıl bi ağrı böyle oturmak üzereyken falan ordaki kemik ağrıyo dimi
1tosbikannesi mucizemgelsin61 benimde 7. Haftamda başladı bel ağrım şuan 15 haftalığım ve hala ara ara devam eder doktoruma söylediğimde gayet normal olduğunu bebeğin büyüdüğünü ce büyüdükçe kasıklarda belde göğüste ağrı olabileceğinin normal olduğunu söyledi
Ervaidil mucizemgelsin61 evet düz uzanıyorum dönecek oradaki o boşluk saniyeler içinde mahvediyor beniii
mucizemgelsin61 mco 3 tane doğurduda o başka sebeplerden ötürü pek sıcak bakmıyor hani onlara iyi bi gelecek sunamamaktan endişeli o yüzden . Ama tabi sonuç itibariyle yine en son eşimle benim kararım Allah nasip ederse olur yani