fff9898- Eczaneden gaviscon kalmamış bana Gasvin duo gönderdiler o da aynısı dedi de hamilelikte kullanan var mı
Bir_tirtilannesii fff9898- hemen hemen aynısını canım mide yanmasina bire bire. Kızıma hamileyken çok kullanırdım hamilelik boyunca 2-3 şişe bitirmişligim var 😂