Zynp-ela6 Kızlar ixaomi mi iyi sizce yoksa roborock markasimi iyi hangisini tavsiye edersiniz netten almayı düşünüyorum burdaki bir mağaza da sunny markası ve phlips var onlar nasıl hiç bilmiyorum
Ygmr01 Zynp-ela6 bence yedek parçalarını ve bataryasını falan da araştır fiyat olarak. Çünkü iki sene sonra ömrü bitiyor. Çok kullanıyorsanız tabi daha erken de bitebilir
Zynp-ela6 gmz10 cnm tam markası ne görümcem de kullanıyor çok iyi digerinide komşum kullaniyor oda memnun ikisi arasında kaldım sadece 3 bin kadar fark var arasında roborock dağa iyi
Drfatma Annemde xiaomi bende Roborock var ikisinden de memnunuz Roborock bu işte daha iyi ama fiyat olarak ciaomi de alabilirsiniz
gmz10 Zynp-ela6 Benim kullandığım s7 modeli, hem paspas hem süpürme aynı anda yapıyor. Halılara gelince paspas kaldırıyor. Çekiş gücü de güzel.
Zynp-ela6 Ygmr01 onlara da bakp şimdiden alıp koymak.istiyorum eve elimde bulunsun git gide pahalaniyor çünkü