Bende pcos’um. Hamile kalmak için konrole gittiğimde buna da başlamamıs söyledi doktorum. Başladım 1 ay gecti hamileyim. Doktor kullanmaya devam etmemi söyledi. İlaç ne kadar etkilidir bilemiyorum ama nasip diyorum ben daha çok canım. Eczacımız da yumurtaların sağlığı için hamilelik öncesi kullanılıyor demişti.