Bütün isimleriniz çok güzel Aden 3 dinde de cennet bahçesi diye geçiyor diye biliyorum Umay eski Türklerde çocukları koruduğuna inanılan Melek diye geçiyor mesela çocuk yere düşer aa melekler korudu diyoruz ya O melekler eski Türklerde Umay deniliyormuş İnci zaten en kıymetlimiz tercihleriniz çok güzel Ben herhalde Aden inci seçerdim ama içimizden hangisi geçerse ikisi de çok güzel Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin