Zeybikk kızım 38 aylık 3 ay sonra inşallah kızımda abla olacak . Şimdiden kardeşini seviyor konuşuyor . Doğdu zamanda beslenme alt değişimden sonra bebeğimi uyutup . Kızıma sarılmak öpmek konuşmak gibi yapmak istiyorum. Bazı şeylere onu dahil etmek üstünü değiştirirken kızımdan yardım etmesini söyleyeceğim gibi . Otururken bebegimin göğsüme yatırırken kızımıda yanıma alacağımı onura dizime yatıracağım . Ben böyle yapmayı düşünüyorum .