Kızlar pazartesi beta verdim adetime vardı daha iki gün teste pozitif çıkınca vermek istedim kanida sağlık ocağındaki ebe bana dedi değer çok düşük 5 üstü olunca pozitif oluyo genelde ama hamilesin diyemem ama sen hamile gibi davran dedi moralim bozuldu bir hafta sonra çağırdı tekrar beta vermeye