Faslantay Kızlar ben bebeğimin hareketlerini 14. Haftada çok net hissetmeye başladım şuan 17. Haftadayız ve bi kaç gündür hareketlerini çok net hissedemiyorum sizlerde durumlar nasıl?
Busbus Faslantay cnm 14. Haftada hissettiğin bebek hareketi değildir 2. Gebeliğn bile olsa cok zor.muhtemelen o zamanki bağırsak hareketiydi.18-19 da bebeğin hareketleri başlar.suanda hissetmemen cok normal endişe etme Allahın izniyle bir sorun yoktur 🙏🏻
Faslantay Busbus çok teşekkür ediyorum güzel dileklerin için umarım sende sağlıkla kucağına alırsın 🤗
Mrve26 ben 21 haftaligim daha henuz ben net hissedemedim seyirme seklinde hissedebiliyorum o ilk hissettigin hareketler bagirsak ve kas hareketlerin lakin ancak 22 haftadan sonra net hissedebilirsin