zeynosileannis ben kendimi en başından beri hiç şartlamadım doğum için iki doğuma da pozitif bakıyordum doktorum normalden yanaydı sezaryen düşünmedi son haftalarımda vajina da yara çıktı ilaçlarla geçmedi , bebek çıkarken sürtünürse bulaşma riski vardı o yüzden sezaryen oldum pişmanmıyım değilim pozitif geçti çok şükür , kayınvalidemin makata kadar kesiği varmış normal doğum yapmıştı mesela oda ama kimisi de kesisiz geçiriyor gerçekten her doğum kişiye özel kimseden etkilenmeyin asla benim dikişim yok yapıştırma, iç dikiş zaten gözükmüyor