Mrvtrk benim de ilk aşkm ve inan genç anneyim bende uzaktayım ailemden tek başıma büyütüyorum o kadar el bebek gül bebek büyütmemeye çalışıyorum çünkü biraz vücudu mikropa bağışıklık kapsın çünkü sürekli nazlı olup hastalanırsa bende çok zorlanırım oda