myangelson Fenerli6767 Allah’ın izniyle duyacaksınız güzel haberler alacaksınız 😍 bizde cuma gideceğiz bakalım 🧡
Fenerli6767 Aynil710 geçen gittiğimde doktor söylemedi keseyi görmüştü sadece bu 2.ci gidişim anca randevu bulabildim Suan gidiyorum bana dua edin 🙏🙏
Yldz-z Fenerli6767 oyy maşallah🥰 🧿 🎊 banada dua edebilir misiniz daha kalp atışlarını duyamadık kesede de bebek gözükmedi biri 4+7 diğeride 6+2 haftalık. 2 hafta sonra gel dedi ama önümüzdeki hafta gideceğim dayanamıyorum 🥺🤲🏻
Fenerli6767 Yldz-z benimde ilk gittiğimde kese vardı sonrasında 3hafta sonra gittim 9 haftalık dedi doktor 🫶 sizinde öyle olur büyük ihtimal sağlıcakla alalım ins kucağımıza 🥰😍
Yaban Fenerli6767 çok sevindim sağlıcakla kucağınıza alın inşallah. Bende 5+6 da gittim yavaş dedi kalp atımına. İnşallah sizin gibi güzel haberlerle dönerim