Fatma4773 hayırlı olsun 💐 doktorunuzdan daha detaylı bilgi alırsınız ama galiba bebeğin taşıyıcı değil de direkt Talasemi olarak doğma ihtimali var , bu da yüksek kansızlık ve aylık kan takviyesi gibi çeşitli zorlukları olan bi hastalık biliyorsunuzdur. Ama bunun anne karnında yapılan bi testi varsa onu yaparlar ve hastalık ihtimalini değerlendirirler büyük ihtimalle.