Esrabyndr Sağlık ocağında test verdim o test 20 çıkmış yani enfeksiyon varmış acaba değer yüksek mi bir sorun olur mu sizce
myangelson Esrabyndr hamileyseniz hastanede tekrar verin bence. Çünkü sağlık ocağında idrar verildiğinde beklediği için enfeksiyon çıkıyormuş hep öyle okumuştum. Hastanede tekrarlayın doktorunuza belirtip
yokusbebek Esrabyndr Bence o çok değişken. Ben acilde yaptırdım 177 çıktı lökosit. Sonra 6 gün sonra polikliniğe gidip yaptirdim 17 çıktı. Arada ilaç vs. kullanmadım. O yüzden sayı olarak takılmayın bence ama enfeksiyonu geçirmeye çalışın.