bykarakan 6 temmuzda regl olmuştum 5 veya 6 Ağustos da tekrar olmayı bekliyorum. Bugün test yaptım ama bilemedim
Senonif bykarakan test yanıltmıyorsa çok silik var gibi ben bu şekilde gebelik haberi almıştım ama kimyasal sonuçlandı maalesef