Ebrualp Kızlar bugün 9+2 haftaligiz ben hamileliğimi öğrendiğimden beridir çok fazla uyuyorum.onceleri progestan düşük önleyici hap iciyordum ondan sanıyordum ama alakası yok galiba.smdi ise sadece kan hapı ve folik asit içiyorum. Haplar mi yapıyor yoksa benim gbi olan anneler var mı aranızda?
zeyzey00 Bende bugün tam 9 oldumm demir ve folik kullanıyorum yastık görünce uyuyorum inan ki .. halsizlik var üzerime sivrisinek ilacı sıkılmış gibiyim 😃😃
Eco 9+1 haftalığım aman aman sanki taş taşıyorum su bardagını elimle kaldırmak bile o kadar zor geliyor ki anlatamam size arkadaslar bende öyle duydum bebek tam olarak canlanana kadar kıpırdıysna kadar sonra geciyormus son haftaymıs bu aman inşallah öyledir bu gidişle cinsiyetten sonra alışverişe gidemicem diye korkuyorum yaniii 😓