Kızlar merhaba geçenlerdede yazmıştım ama gören olmadı sanırım. Özel sağlıkta zeynep hanım takipliydim ama kendisi dogum iznine ayrıldı ve kendime doktor bulmamı söyledi. 37+4 gebeyim geçen gün gittigimde 1 cm acıklıgım vardı ve doktor bulmaya calısıyorum kendime şengül hanımı önerdi cuma günü için ona randevu aldım ama özel sağlıkta önerebileceginiz doktor varmı.