Merhaba kizlar sabah doktora gittim gebelik sekeirm vardı zaten diyet yapıyordum..bugün doktor karin çevresi 1 hafta önde şekere dikkat et dedi…çok açık yok dedi..ama ben sormayi.unuttum önde olup doğarsa tedavi nedir bilen yaşayan var mı anlamaidm ya naisl olacak ameliyat falan gerekmez herhlade şekli mi bozum olacak tecrübesi olan varsa yazabilir mi