Kizlar dün 37+1’de çatı muayenesi oldum. Herhangi bir acilma nst de sanci falan cikmadi. Eve geldikten sonra da normal dogumu kolaylastirmak icin bazi hareketler yaptim iliskiye girmek de dahil. Daha sonra dün aksamdan beri kasıklarımda belimde agrı hissetmeye basladim. Bu sabah da aynı sekilde adet sancisi gibi bir agri, sürekli devam eden tuvaletim varmis hissi oluyor. Bunlar dogum sancisi habercisi olabilir mi?