SrpYlmz Zeyyno_ benim hesaplama doğru doktorlarda öyle hesaplar 36 yı bitirmiş oluyorum evet 36+1 ne demek 37 ye başlamış oluyorum sende 37 içindesin 37 yı bitirmene 3 gün var canım
Zeyyno_ SrpYlmz Biliyorum ya bnm cevremdekilere 37diyince hani 37deydin gibi şeyler söyledikleri.icin genelde öyle söylemeyi tercih ediyorum ondn cnm
SrpYlmz Mikrofon0 😂😂 sade hiç sevmiyorum ama içiceğim teşekkürler ♥ yani maden suyu ve magnezyumdan başka bi çare çözüm yok bacak ağrısına anladığım kadarıyla 🥲
SrpYlmz BerivanLina 32 de muayeneye gitmiştim o zaman döndüğünü öğrenmiştim zaten 31.32 de dönüyor diye biliyorum 36+0 ı’m
SrpYlmz BerivanLina tersten kastın doğum pozisyony dimi yani kafa aşağı . Yani belki o muayene anı yön değiştirmiştir yani su içinde sonuçta ama tamamen 31.32 de kafa aşağı döner bidaha yönü değişmez
SrpYlmz BerivanLina yok canım o doğum pozisyonu değil ki normal o birşey olmaz doğum pozisyonu kafası asagıda ayaklar yukarda olur oda 30.31.32 de falan olur
artikbiranneyim SrpYlmz evett her gün kullanıyorum yemeklere koyuyorum. Direkt corba yapıyorum. Çorba daha kolay olabilir sizin için bu durumda