Kızlar ben napiyim söyleyin bana doktora gittim kan verdim birseyin yok dedi adet günü yumurtalarıma baktı sıkıntı yok dedi şimdi adete 4 gün var eşimle beraber ne zmn doktora gideyim ne diyeyim bi de sigortamız yok kan testlerini sağlık ocağında yaptırıp ertesi günü mü doktora gideyim napayım kızlar ben gerçekten üzülüyorum artık