Aleynaz06 17+2 günlük ikinci oğluma hamileyim iki gün önce doktor kontrolum vardı benimde plesenta önde doğum kanalının kapamış ilerleyen aylarda yukarı çıkabilir dedi çıkmazsa sezeryan olursun dedi ilk doğumum normaldi yine normal yapmak istiyorum inşallah çıkar yukarı öncelikle sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebeklerimizi ikinci olmasına rağmen hala hareketlerini hissetmiyorum.