Bizde kızımıza Umay ismini düşünüyoruz 36 haftalık olduk. Devlet kuşu anlamı var. Bereket tanrıçası anlamı var biz çok beğendik Türkçe isim istiyorduk. Ama bizimde etrafımızda yok. İsim enerjisine baktığımızda baya güzel bahsetmişlerdi youtubeda izlemiştik eşimle. Sizde bulabilirseniz bı bakın. İsmiyle güzel yaşasınlar inşallah 🙏🏻🌸