Kızlar 7+3’üm. Geçen hafta kalp atışını duydum bebeğin. Belirti olarak uyku halim oluyor sürekli ve çabuk yoruluyorum, bulantım yok ara ara kasıklarımda regli olacak gibi ağrım oluyor . Bazen kendimi kaptırıyorum ev işlerine, ağır iş yapmıyorum ama yinede toz alma vileda çamaşır vs bunları yapıyorum. Sonra pişman oluyorum ya bebeğim zarar gördüyse diye. Annelik delilik işi kesinlikle, benim gibi duygular yaşayan var mı 🥲