Bu haftalarda karın ağrısı yaşayan var mı hafif karın ağrım var dün söylemesi ayıptır mangal yedim kanat et vs sonrasında hafif karnım da ağrı başladı bugün de devam ediyor tuvalete çıktım rahatladım ama sanki bebiş de büyüyor ondan da oluyor gibi geldi benimle aynı haftalarda olan var mı yaşayan böyle birşey