Fatmaacylnn Brgmde malın yarısı eeine kalır gerisini sizler paylaşırsınız🥰 benim bildiğim çevremde olanlar hep böyle oldu
eylulus Brgmde eş, çocuklarla birlikte mirascıysa ¼ alır kalan ¾ çocuklara ¼ olarak paylaştırılır. Erkek ya da kız çocuğu olarak belirtmişsiniz ama cinsiyetin de bir önemi yoktur
Hkgezer 3 kardeşmişsiniz nasıl olur bilmem ama annemler dedemden kalan 4 bin metrekare araziyi bin metrekare neneme kalan 3 binde 10 kardeşe bölünmüştü yani 4 de 1 oranında anneniz kalanda kardeşlere bölünür diye biliyorum