Esrass kızlar çarşamba günü sezaryen olucam kan tahlilleri yaptirdim bi tanesinde biraz kansızlık var kan yapıcı olarak ne kullanmam gerekiyor dr. kan yapıcı kullan dedi
Krasivyy Esrass gynoferon kullanmıyomusun canm bnm 12 haftamdan beridir kullanıyorum bendede kansızlık vardı şu an sıkıntı yok