Aycanby Gebelik Sezeryan olucaklara genelde kaçıncı haftaya gün veriyorlar annem şehir dısında ona göre gelicek ama doktor tahmini bile hiç bişe demiyor (devlet) 31+2 yim suanlık
Cansu__1997 Aycanby Benim de annem başka şehirde Ben de şu an gün aldım ona göre kendini ayarlayacaklar
ayanarta1 Aycanby genelde ortalama 38de verirler ama son zamanlarda duruma göre değişebilir suyu azalır bebek strese girer gibi gibi
Aycanby Cansu__1997 annemin gelme durumu sıkıntılı bu sebepten tahmini genelde kacıncı haftada alıyorlar onu öğrenmem lazım sadece direk gün vermiyor bana demiyorum
Aycanby Cansu__1997 şehir dısında olmaları cok sıkıntı ya Bi de çalışıyor ondan erkenden ayarlaması lazım insallah sıkıntı olmaz bakalım
Mavi_dnz34 Aycanby arkadaşımın 38+4 te aldılar banada 39+3 e gün verdiler o zaman alınacak ikimizin de 2. Sezeryan o aydın da ben istanbulda doktora ver hastaneye göre değişiyor galiba ama ortalama bu civarda 36. Haftamızda sezeryan günü verdiler.
alyamm_33 Aycanby dizede bağlı benim doktorum 39 da alalım dedi ben 38+1 de almasını söyledim kabul etti