Damlakhrmn yemeklerinize mutlaka kimyon atın unutursanız bir çay kaşığı sıcak suyun içine atıp demlenmesini bekleyin için, göbeğine elma yağıyla masaj yapın bezine de bir damla damlatabilirsiniz (alerji yapıp yapmadığını kontrol edin mutlaka)
Emzirme yastiginiz varsa onun üzerinde yüz üstü uzandirin bebekler oyle çok rahat ediyor.
Ilık duş aldırın o da rahatlatır,
Sizde çok klimanın altında kalmayın. Rabbım kolaylık versin sağlıkla sıhhatle büyüsün inşallah 😇