Bsnrarslan75 aynen bende gittim 35+2 de azalma var diye bebek coştu nstde 🙊😂doktor inanmadı azalma var dediğime ama yinede su azalmasına baktırmak için gidin doktora ben onun için gittim su azaldığında haraket azalirmis imkanınız varsa gidin ben dedim ki kendi jrndime belim çok ağrıyor kasıklarım çok kotu harakette azaldı kesin doğuma alır dedim gittim ne sancı çıktı nede su azalması vardı üstelik benim akıntım su gibiydi bikac gundur bı sorun çıkmadı geri geldim eve 😂🙊