Queen3524 Merhaba kızlar 8. Haftama gireceğim geçen haftalarda kalp atışı duymuştum ama 2-3 gündür tüm belirtilerim aniden kesildi bu normalmi göğüs-kasık-mide hiç birşey kalmadı içime çok kötü şeyler doğuyor engelleyemiyorum çok kötüyüm
Sevcan62 Queen3524 belli bir zaman sonra belirtiler azalıyor zaten göğüs ağrısı vs bir sorun yoktur ama içiniz rahat edecekse gidin tekrar
beybiss Queen3524 bende 8 haftamda belirtilerimi kaybetmiştim.Ilk hamilelğimde gelişimi durduğu için çok korktum tekrar kontrole gittim her şey yolundaydı.3-4 gündür göğüs hassasiyyeti dışın da belirtilerim geri geldi.Yani korkulacak bişey yok sanırım bazen böyle şeyler ola biliyor😊
beybiss Queen3524 hayır yani ilk hamilelik olduğu için neyin nasıl olması gerektiğini bilmiyordum.Yani belirti var mı yok mu tam olarak ayırt edemiyordum.5-6 haftasinda gelişim durmuş ben 10 haftalık olması gerektiği zaman kanamayla öğrenmiştim o derece yani.Hiç bişe hiss etmedim
beybiss Queen3524 inşaAllah her şey iyidir🌸 kafana çok takma bende de böyle bi gün belirti oluyor bi gün olmuyor.Ama ultrasonda her şey iyi gözüküyor