Sevcan62 ya illaki alınır verilir ama fazlası da zarar ya benim psikolojim çok etkileniyor kilo konusunda hiç kilolu bir dönemim olmadı , bende normal besleniyorum öyle abartmıyorum bakalım nasıl gidicek artık kışın ocakta olcak doğum Allah nasip ederse ,,, yaza kadar gider inş diye kendimi avutuyorum 😂😂😂