Pazar kahverengi lekenmem oldu acile gittim geç döllenme olduğunu 5 haftalik hamile oldumu 8mm kese oldunu söyledi ondan önce özel dr gittimde bana 20 gün sonra gel kalp atışına bakalım dedi p.tesi kendi Dr gittim anlattım ben söyledim dedi ama söylemedi geç döllenme diye bir de azar yedim keisn düşeceğini kese içi kanamam olduğunu vs kürtaj dedi dün farklı Dr gittim alttan muane etti bebek var kese var kalp atışı yok 22 temmuzda duymamız lazımdı sağlıksiz gebelik dedi vucud atacak dedi ben neye inanayım kanamam var kırmızıya döndü az az geliyor ağrım sızım yok bilmiyorum kötüyüm gerçekten neye kime inanacağım bilemiyorum