28+4 teyim ve idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik, munurol, progestan kullandım. Geçti hızlıca ancak şimdide vajinal kültür testi vermiştim bakteri üremesi görüldü. Doktor tekrar antibiyotik ve gynomax fitil verdi. Fitili kullansamda antibiyotik kullanmasam olmaz mı. 2 hafta üst üste antibiyotik kullanmak bebek için endişelendiriyor. Kaşıntı, ağrı, çok akıntı falan yok ne yapmalıyım