Motheranddaughter Arkadaşlar anlamıyorum doğum yaz tatiline denk geldi diye 5 haftayı aktaramıyoruz ..Ee bizim doğum sonrası izin sadece 8 hafta ,2 ay izin sadece yeterli mi okadar az bir zamanki…
yokusbebek Motheranddaughter Çok kötü maalesef. Ben de önce heyet raporu alacağım. Sonra ücretsiz izin 🥹