Mslali Periannesi şiddetli sancı normal değil umarım kötü bir şey değildir ama ihmal edilmemeli sonuçta bir şey yoksa bile doktor eve yollar geri 🙏🏻
Krasivyy Periannesi arkadaşların dr değil canm git dr a Allah korusun bişey varsa progestana falan başlatır
Serraa05 Vala bnde 7 haftalığım bnmde suanda adet agrısının aynısı var.sadece geceleri cok oluyor 2 3 gündür. Umarım bişe yoktur bnde korkuyorum ama doktorum adet agrısı gibi agrılar yasayablrsin demişti
Periannesi Serraa05 arkadaşlarım öyle dediler ama işte tereddütde kalıyor insAlah hayırlısıyla kucağımiza alırız