1bebe1meow
Fransa’da yaşıyorum, burda asla hiçbir doktor bu şekilde konuşmaz. Sezeryan sayisi hastaneler için bir basarisizlik sayısı burada. Her doktor son ana kadar normal doğumu destekler, gerçekten riskli bir durum olunca sezeryan söz konusu oluyor sadece. Türkiye’deki bu sezeryan merakı nedir anlayamiyorum. Ben de 2. Hamileyim, ilk çocuğumu da normal bir şekilde doğurdum ve 2 saat sonra ayaklandim. Herhangi bir sağlık sorunu yoksa her şeyin en güzeli en doğal olanı diye düşünüyorum