zilantc Merhaba şuan 35. Haftalık olduk. Doğuma çok yaklaştı ortalama doğumun kaçıncı haftada olacağını düşünüyordum burdakileri merak ettim. Kaçıncı haftada doğurdunuz?
drn5410 zilantc ilk kizim 40+0 sezeryanla artık gelmiyor diye dr beklemedi .. İkincisi tahminim max 37 34te bile alabiliriz dediler ama ne kadar durursa kâr
aslanbeyy 40 olduk 😅 asla bu zamanları göreceğimi düşünmezdim 40+1 suni ile yarın normali deneyeceğiz🙏🏻
Oooo1924 zilantc bu havalarda hepimiz aynısını düşünüyoruz sanırım 🙈😅 sağlıkla gelsinler de zaman bir şekilde geçiyor zor gelse de bize😅
Sarina98 36+ davul gibiyim, sinirlerim bozuldu artık. 2 haftada geçseydi. Biraz rahatlardım ne zaman isterse gelsin diye. Çatlıycam sanki.
Sarina98 zilantc ben her hafta yapıyordum da bu son 2 hafta beni benden aldı, ayağa kalkacak halim yok. Mutfak dolapları silinmeli toplanmalı, 38i bekliyorum. Gelişinde yapayım, belki dogumuda hızlandırır. Diye