Deletedmom_115 Kızlar evi boyamak istiyorum eşimle beraber akşamları her gün bir oda boyasak hamilelikte bir zarar olur mu ? Birde evde 2 buçuk yaşında kızım var onu yaklaştırmam ama bir zararı olur mu ?
Melegimolsun Deletedmom_115 su bazlı boya ise sorun olmuyor yağlı boya tiner kokulu olduğu için oluyor ben yeni hamileyken çocuk odasını boyamstm su bazlı bir sıkıntı olma şimdi 26 haftalığız odayı mutfağı salonuda boyayacagz
annesininballisi Deletedmom_115 su bazlı boya ile yatak odası ve cocuk odasını boyadık. Her ihtimale karsı bir gün odada yatmadık biz kapısını kapatıp camını açtım ve kokusu kalmamıştı. Benim normalde herşeyden midem bulanır ancak bunda hiç bişey olmadı. 30 haftalıkken boyadık bu arada
Kubraalp67 Deletedmom_115 eşimle bütün evi birlikte boyadık su bazlı olduğu için kokusu rahatsız etmedi beni her yeri açtık dışarı çıktık bir süre gece geç saatlerde eve gelince kokusu gitmişti rahatsız olmadım ben etkilemedi beni.
NilsunThmz çok iyi bilgi sahibi değilim ama boya kokusu rahatsız edebilir. Forumda bu tarz bi konu yine açılmıştı herkes evde boya olurken durmama taraftarı, bende aynı şekilde.