Dün akşam ve bu sabah kaset test yaptım ikisi de pozitif oldu direkt adetim 54 gün geçti ¾ gündür midem aşırı bulanıyorsu enfeksiyon kaptım sandım ama değilmiş daha doktora gidemedim eşim nöbetçi yarın gideceğim ama testin yanlış sonuç verme ihtimali var mıdır 16 aylık da bir bebeğim var biraz heycanlıyım🥹🥲