Kahvaltı hazırladım kızımı oturttum kendim oturmadan birden başım dönmeye başladı zorla yedirdim kızıma kendim de öyle hemen uzandım sonra 1 saat olacak neredeyse hala dönüyor ben gibi yaşayan var mı normal mi tansiyonum falan mı düştü acaba ya telefona bile zor bakıyorum yazıyorum